Esittelyssä MyBox Delivery
MyBox Delivery on nopea ja kätevä palvelumme, jonka avulla voit tilata vain yhdestä laukusta ja lähettää sen mihin tahansa valitsemaasi kohteeseen, myös suoraan asiakkaidesi oviin.
Kanssa MyBox Delivery, sinä hallitset kaikkea viestintää asiakkaidesi kanssa. Ottivatpa asiakkaasi yhteyttä myymälässä, verkossa tai puhelimitse, GA Pet Food ei koskaan kommunikoi asiakkaidesi kanssa, eikä laatikossasi näy mitään GA Pet Foodilta peräisin olevaa kirjeenvaihtoa.
Laatikko lähetetään käyttämällä luotettavaa kuriiripalveluamme, joka ilmoittaa vastaanottajalle toimituspäivän ja -ajan puhelimitse tai sähköpostitse. Kuriirimme lähettää sitten tekstiviestin/sähköpostin tunnin ajan toimitusaamuna. Tästä sinä tai asiakkaasi voit järjestää uudelleen tai lisätä "jätä naapurin kanssa" -vaihtoehtoja.
Voit myös jakaa nämä ilmoitukset sähköpostiosoitteeseesi varmistaaksesi, että asiakkaidesi toimitus jaetaan suunnitelmien mukaisesti.
Vaikka GA Pet Food tekee kaiken työn taustalla, MyBox-toimitukset ovat aina positiivinen kokemus sinun ja asiakkaasi välille.
Miten MyBox Delivery toimii?
Vaihe 1: Tee tilauksesi
Tee tilauksesi kanssamme kumppaniportaalin kautta tai ota yhteyttä asiakaspalveluumme Account Manager (varmista, että sinulla on etikettisuunnitelma tuotevalikoimalle ennen tilauksen tekemistä).
Vaihe 2: Lajittele tilauksesi
Tulostamme sitten ja kiinnitämme tarrat ja valmistelemme tilauksesi toimitusta varten.
Vaihe 3: Toimita tilauksesi
Luotetun kuriiripalvelumme avulla pakettisi toimitetaan valitsemaasi osoitteeseen, olitpa sitten kauppasi tai asiakkaasi ovi 48 tunnin kuluessa * seurantavaihtoehdoilla.
* 48 tunnin toimitus on saatavilla vain Yhdistyneessä kuningaskunnassa